Multumesc!


Sunt de parere ca orice om de succes trebuie sa’si inceapa discursul care ii confirma izbanda cu multumiri.
Evident ca orice lista de apreciere e lunga sau stufoasa si daca nu e .. inseamna ca omiti ceva .. voit sau nu.
Acesta nu este un discurs pentru ca inca nu sunt de succes si nici macar pe drumul succesului, doar simt nevoia sa trimit cateva multumiri, pentru ca destinatarii acestori elogii sa fie siguri ca le apreciez valoarea si ca le respect prezenta.
Ordinea este aleatorie..

Cursorul asteapta degetele sa loveasca tastele.. (grea misiune) 😀 😛

Gaby ar vrea sa multumeasca lui insusi ca va suporta. Multumesc pentru felul in care m’am educat, multumesc ca inca nu sunt perfect si am la ce sa mai lucrez, multumesc pentru parerile  ‘minunate’ despre tot ce ma inconjoara, pareri pe care le astern aici si sunt apreciate de putini oameni la adevarata valoare, multumesc pentru ca dau senzatia oamenilor ca sunt superior si nu vor sa comenteze ce se scrie aici de frica sa nu zica ceva stupid, multumesc ca am reusit sa atrag oameni de toate felurile care sa ma indemne sa scriu in continuare, multumesc ca am reusit sa atrag atentia domnului nu stiu cum de la nu stiu ce editura care m’a pus pe ganduri cand mi’a zis ca daca scriu o carte el o publica.

Altor persoane carora as vrea sa le multumesc ?! .. Cred ca as vrea sa le multumesc prietenilor mei(unora) pentru nimic…ce’am avut de zis,uite…acuma zic…nu ma feresc ca n’am de ce,nu mai comentati…aratati jalnic si nu impresionati 😉 .. Si as vrea sa le multumesc in general celor care ma suporta si ma sustin…si stiu ca va e greu sa ma suportati si d’asta vreau sa va multumesc!! 🙂

NU SUNT NEBUN 😀 … SUNT DOAR .. DOAR DIFERIT!!!

3 Comments (+add yours?)

  1. inna`
    Sep 25, 2009 @ 22:38:42

    cine te-a facut nebun :))? esti un om normal:D

    Reply

  2. beea
    Sep 25, 2009 @ 22:53:14

    o sa inebunesti gandindu’te k nu ejti nebun =))… si imi place k ai o parere foarte buna despre tine :))…modestia te caracterizeaza la maxim :))…. dupa ce ti’a multumit ti’ai aus aminte si k mai sunt si altii pe lume asta nu numai u >:P

    Reply

  3. Ery
    Sep 26, 2009 @ 22:20:37

    bun post. Multumirile sunt structurate in n’shpe mii de feluri/genuri/categorii, cum vrei.

    Reply

Leave a Reply

